Monday, June 19, 2017

Stolt af sit arbejde - det er mig!

Generelt er jeg stolt af det jeg laver og stræber efter at levere det bedst mulige resultat med midlerne som nu engang er til rådighed. Nogen gange, så bliver det bare lige bedre og det er tydeligt at mærke i forbindelse med lige netop dette blogindlæg at det er min lyst der har drevet værket.

Indlægget her er egentlig bare for at råbe højt og sige: "SE HVAD JEG HAR LAVET! Er det ikke flot?" for det synes jeg nemlig det er. Det bedste jeg har lavet hos Treated.com indtil videre.

Uden mere omsvøb, så tag endelig forbi bloggen og læs mit interview med Torben som grundet kræft har fået to stomier og er impotent - men ikke lader sig kue grundet impotens eller stomi, det er vildt inspirerende at læse! Han får det til at lyde som om livet er bedre efter sygdommen.

P.S.: Hvis man gerne vil have mere indhold fra min side af, så skal jeg bare prikkes til. Blogging er sjovt, men bedst hvis der kommer noget feedback - hvad kunne DU tænke dig at læse om?

No comments:

Post a Comment